انتخاب درست
بچه که بودم و با مامان خرید میرفتم،
وقتی یه چیزی میخریدم،
مامان میگفت دیگه به ویترینا نگاه نکن،
فقط حواست و نگاهت به اونی باشه که تو دستته
اونی که انتخابش کردی،تاوقتى چشمت خورد به یه چیز بهتر پشیمون نشى از انتخاب قبلیت...
ولی من که دست تو دستِ دخترم برم خرید بهش میگم،
اول خوب نگاه کن دور و برتو،
بعد انتخاب کن...
یه چیزی رو انتخاب کن که حتی اگه هزار تا چیز بهترم دیدی باز اون به نظرت از همه بهتر بیاد،
نمیتونی بعد انتخاب کردنش جلوی چشماتو بگیری که نبینی چیزای بهترو
ولی میتونی یه چیزو انتخاب کنی
که چشمات نخواد بهتر از اونو ببینه حتی ...
+ نوشته شده در یکشنبه دوازدهم آذر ۱۳۹۶ساعت 12:11 توسط علی پاکباخته گان زنجانی |
ما را در سایت بازوی رقیب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134